loading...

برج خنک کننده

بازدید : 20
شنبه 3 ارديبهشت 1401 زمان : 12:20

منبع کویلی مستقیم چگونه کار می کند

منبع کویلی غیر مستقیم از انتقال حرارت برای ایجاد آب گرم استفاده می کنند. این بدان معنی است که هیچ عنصر گرمایش الکتریکی یا گازی در خود مخزن وجود ندارد.

در عوض، سیم پیچ های انتقال حرارت بین منبع کویلی یا کوره کار می کنند. سیال داخل منبع کویلی می شود و سپس در منبع کویلی آب خنک می شود و به منبع کویلی برمی گردد.

توجه داشته باشید که در مورد اینکه چگونه یک منبع کویلی غیرمستقیم می تواند از کوره به عنوان منبع گرما استفاده کند، سردرگمی وجود دارد. این به دلیل این واقعیت است که بسیاری از مدل ‌های قدیمی ‌تر کوره برای مدیریت سیستم ‌های HVAC یکپارچه طراحی نشده‌اند.

سیستم یکپارچه سیستمی است که از انتقال حرارت برای نگهداری چندین جزء استفاده می کند. یک مثال خوب از این، یک واحد AC مدرن است که از یک خنک کننده استفاده می کند که در داخل گرم شده و تبخیر می شود، سپس با انتشار گرمای بیرون متراکم می شود.

در بیشتر موارد، منبع کویلی غیر مستقیم شما به منبع کویلی وصل می شود. بویلرها گرمایش منبع کویلی بسیار مؤثری را ارائه می دهند و بار منبع کویلی محبوبیت پیدا می کنند.

از آنجایی که خود منبع کویلی برق مصرف نمی کند، منبع کویلی به هیچ نوع هواگیری نیاز ندارد. یک منبع کویلی غیرمستقیم می تواند تقریباً از هر نوع انرژی، از گاز گرفته تا خورشیدی استفاده کند، زیرا از یک دستگاه خارجی برای گرم کردن آب استفاده می کند.

هنگام اتصال منبع کویلی به منبع کویلی گرما، باید منبع کویلی را به عنوان یک منطقه جداگانه تنظیم کنید. لوله های تعویض معمولا حاوی آب غیر شرب هستند که جدا از منبع آب آشامیدنی منبع کویلی باقی می ماند.

آب در منبع گرما با دمای 200 درجه فارنهایت به منبع کویلی تبدیل می شود. با رسیدن به انتهای پایینی منبع کویلی ذخیره، آب خنک‌کننده اطراف گرما را از سیم‌پیچ‌ها می‌کشد و منبع کویلی دوباره به مایع تبدیل می‌شود تا دوباره به منبع گرما بازیافت شود.

منبع کویلی غیر مستقیم در مقابل مستقیم

با توجه به مسائل مربوط به نحوه محاسبه و مقایسه راندمان بین مدل های منبع کویلی مستقیم و غیرمستقیم، تخمین اینکه کدام یک در این دو نوع منبع کویلی کارایی بیشتری دارند، دشوار است.

با این حال، می ‌توان ادعا کرد که منبع کویلی مستقیم استاندارد یک مزیت جزئی دارند، زیرا همیشه مقداری از دست دادن گرما هنگام انتقال آب از راه دور وجود دارد. منبع کویلی غیرمستقیم با داشتن قطعات کمتر در معرض عناصر خورنده طبیعی موجود در آب منبع کویلی و بدون هزینه انرژی مستقل، این را متعادل می کنند.

در پایان، منبع کویلی غیرمستقیم می‌توانند در خانه‌هایی که مناسب هستند یا قبلاً از یک سیستم HVAC رایگان استفاده می‌کنند، کارآمدتر باشند.

بارزترین تفاوت بین منبع کویلی غیر مستقیم وجود منبع کویلی است. منبع کویلی غیرمستقیم منبع آب گرم محدودی دارند و نیاز به شستشو دارند ، دو مشکل که یک منبع کویلی بدون منبع کویلی کمتر مستعد ابتلا به آن است.

منبع کویلی بدون مخزن می توانند تعداد معینی گالن در دقیقه (بر اساس رتبه بندی آنها) به طور نامحدود فراهم کنند. در همین حال، یک منبع کویلی غیرمستقیم می تواند آب گرم نامحدود در دقیقه تا گالن ظرفیت مخزن را تامین کند.

در هر دو مورد، برای حفظ دمای آب باید به هزینه انرژی متکی باشید. این هزینه تا حد زیادی به نیاز آب و میزان عایق بودن منبع کویلی غیر مستقیم بستگی دارد.

یک خانه شلوغ از منبع کویلی غیرمستقیم بهره بیشتری خواهد برد، زیرا در هر دقیقه محدود نیست، در حالی که خانه کوچکتر با یک منبع کویلی بدون مخزن کارایی بیشتری خواهد داشت.

همچنین می‌توانید این دو را با قرار دادن مدل‌های بدون مخزن یا بدون منبع کویلی کوچک‌تر در مکان‌هایی مانند آشپزخانه جفت کنید تا تقاضا در یک خانه بزرگ‌تر را جبران کنید.

چرا باید منبع کویلی غیر مستقیم را در نظر بگیرم؟

منبع کویلی غیرمستقیم از یک منبع گرمایشی موجود برای برق استفاده می کنند، بنابراین می توانند در دراز مدت در هزینه های زیادی صرفه جویی کنند.

آنها به دلیل داشتن قطعات کمتر نسبت به مدل مستقیم نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند و اغلب دارای عایق برتر هستند که نیاز به پتوی منبع کویلی را نادیده می گیرد.

از آنجایی که آنها نیازی به آنفولانزا یا خط گاز جداگانه ندارند، یک منبع کویلی غیرمستقیم با بهره گیری از منبع کویلی بسیار کارآمدتر انرژی خواهد بود (بدیهی است که این به سیستم های مبتنی بر برق ترجمه نمی شود).

توجه داشته باشید که سیستم‌ های غیرمستقیم برای کوره‌های هوای اجباری، که به مراتب با منبع کویلی بدون مخزن سازگارتر است، ایده‌آل نیستند. مدل بدون مخزن به برق و سوخت خود نیاز دارد، اما گرما را از یک کوره غیرمستقیم می گیرد.

در همین حال، منبع کویلی غیرمستقیم حتی در طول تابستان از منبع کویلی شما خارج می شود، اما منبع کویلی فقط در صورت نیاز کار می کند و امکان صرفه جویی مداوم در انرژی در تمام سال را فراهم می کند.

وقتی یک سیستم منبع کویلی غیر مستقیم قابل دوام نیست

یکی از معایب بزرگ منبع کویلی غیرمستقیم، عدم توانایی در اتصال به هر خانه قدیمی است. به عنوان مثال، کوره های هوای اجباری قادر به گرم کردن لوله های تبادل نخواهند بود.

آنها همچنین می توانند انتخاب نامناسبی برای خانه هایی باشند که در آنها به آب گرم بسیار کمی نیاز است، زیرا شما همچنان یک منبع کویلی بزرگ را گرم نگه دارید (معمولا حداقل 30 گالن). یک سیستم بر اساس تقاضا در چنین خانه هایی بسیار کارآمدتر است.

آیا می توانم خودم یک منبع کویلی غیر مستقیم نصب کنم؟

نصب می تواند بسیار شبیه به یک منبع کویلی مستقیم باشد و مشکلات مشابهی ممکن است ایجاد شود. تفاوت اصلی این است که اجزای مبادله برای نصب صحیح به مهارت بیشتری نیاز دارند.

استخدام یک متخصص به اطمینان از کارایی بهینه کمک می کند. با این حال، اگر در سیستم های مکمل تجربه دارید، می توانید خودتان منبع کویلی را نصب کنید.

معیارهای تصمیم گیری

برای کارکرد منبع کویلی چگالشی در حداکثر کارایی، کنترل های زیادی وجود دارد. در

عملکردهای اساسی این کنترل ها محافظت از منبع کویلی، به حداکثر رساندن راندمان و تضمین می باشد

راحتی سرنشینان متأسفانه، اینها همیشه با هم کار نمی کنند. مشکلات خاصی ایجاد می شود

هنگامی که منبع کویلی بزرگ است، تخته های پایه کمتر از اندازه هستند، یا سنسور تنظیم مجدد در فضای باز

نامناسب قرار گرفته یا پیکربندی شده است.

به عنوان مثال، اگر سنسور تنظیم مجدد در فضای باز در نزدیکی منبع گرما یا در زیر نور مستقیم خورشید قرار گیرد، این کار را انجام خواهد داد

به منبع کویلی انتقال دهید که دمای بیرون گرمتر از آنچه هست است، در نتیجه a

تامین دما به فضای شرطی شده که

برای پاسخگویی به تقاضای گرمایش فضا بسیار کم است.

بخش های زیر مراحل کلیدی را شرح می دهد

تعیین تنظیمات بهینه سیستم همراه

با استراتژی های کنترلی برای اطمینان از ساکنین

هزینه و عملکرد

کارایی در درجه اول از طریق به حداکثر می رسد کنترل های تنظیم مجدد در فضای باز که هوا را اندازه گیری می کنددما و به همراه از پیش برنامه ریزی شده الگوریتم های موجود در برد کنترل منبع کویلی، a را انتخاب کنید دمای منبع کویلی تا هدف وقتی پیکربندی شد به درستی، این منجر به تطابق نزدیک از خروجی منبع کویلی به بارها، راندمان بهبود یافته، و راحتی سرنشینان افزایش یافته است. گرمتر دمای بیرون، منبع کویلی پایین تر است دمای عرضه (و در نتیجه بازگشت دما) خواهد بود که افزایش می یابد بهره وری. هنگام انتخاب نقاط تنظیم برای فضای باز منحنی تنظیم مجدد، هدف اصلی به حداکثر رساندن است مدت زمان دمای برگشت منبع کویلی کمتر از 130 درجه فارنهایت (نقطه ای که در آن چگالش معمولاً برای منبع کویلی گاز شروع می شود). هر چه آب برگشتی کمتر باشد منبع کویلی بالاتر است بهره وری. با این حال، کاهش عرضه دما ممکن است طول را افزایش دهد قرنیز مورد نیاز برای پاسخگویی به بار. در کل هزینه نصب شده افزایش خواهد یافت، اما محدود است عامل فضای موجود برای نصب قرنیز خواهد بود، نه لزوماً هزینه اضافی. این هست زیرا تخته قرنیز نسبتاً ارزان است و صرفه جویی در انرژی با افزایش همراه است در بهره وری بیشتر از هزینه اضافی است. این در مورد همه قطره چکان ها صدق نمی کند - طبقات تابشی، رادیاتورهای پانلی و غیره. اگر فضا مشکل دارد، از طول قرنیز قابل نصب شروع کنید و به عقب کار کنید یا به یک مدل خروجی بالاتر تغییر دهید.

انتظارات ساکنین

سرنشینان معمولا دما را با ترموستات های استاندارد کنترل می کنند. در گرمایش رایج است آب و هوای غالب برای کاهش ترموستات به دمای پایین تر در ساعات غیر اشغالی و یک شبه تخمین زده شده است که کم کردن ترموستات باعث صرفه جویی در حدود 1٪ می شود صورتحساب سالانه گرمایش به ازای هر درجه در صورتی که دوره عقب نشینی هشت ساعت طول بکشد. 1 با این حال، به درستی منبع کویلی اندازه همراه با قرنیز مطابق با بار طراحی ظرفیت آن را نخواهد داشت پس از شکست، به خصوص اگر آن سیستم با کنترل بازنشانی در فضای باز طراحی شده باشد. در کنترل تنظیم مجدد دمای منبع را در سطح مورد نیاز برای برآورده کردن بار معمولی حفظ می کند در شرایط فعلی در فضای باز، به شدت مانع از توانایی سیستم برای افزایش دما می شود در فضا در واقع، بهبودی پس از شکست در مطالعات قبلی چندین ساعت طول کشید.

کنترل برای ایمنی و دوام

برای به حداکثر رساندن چگالش، منبع کویلی چگالشی معمولاً دارای مبدل های حرارتی با کوچکتر، معابر باریک تر از منبع کویلی غیر متراکم. در نتیجه، قابل توجهی وجود دارد افت فشار از طریق منبع کویلی این افت فشار، همراه با بسیاری از معابر کوچک جایی که آب می تواند راکد شود، می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد در مبدل حرارتی و احتمالاً جوشیدن شود. که می تواند به تجهیزات آسیب برساند. بنابراین این سیستم ها دارای تنظیمات لوله کشی خاصی هستند، نرخ جریان ثابت و کنترل های ویژه به عنوان ویژگی های استاندارد. منبع کویلی در درجه اول با دمای بالا، آب کم، فشار بالا و پایین محافظت می شود قطع فشار قطع دمای بالا معمولاً در منازل مسکونی فعال می شود کاربردها، به ویژه در خانه هایی با بار کم. در سیستمی که از کنترل بازنشانی در فضای باز استفاده می کند، این حد دمای بالا ممکن است نقطه تنظیم منبع کویلی بر اساس منحنی تنظیم مجدد یا منبع کویلی باشد.

حداکثر دما نشان می دهد که هنگامی که شرایط در منبع کویلی باعث ایجاد یکی از قطع ها می شود، کنترل کننده این کار را انجام می دهد مشعل را خاموش کنید در صورت قطع دمای بالاتر، منبع کویلی دوباره آتش نمی گیرد تا زمانی که مدت زمان معینی سپری شود یا تا زمانی که دمای آب به کمتر از مقدار مشخصی برسد نقطه ای که توسط تنظیم "دیفرانسیل" تعیین می شود. اگر هنوز تماسی برای گرما وجود داشته باشد، پمپ ها این کار را خواهند کرد به کار خود ادامه دهید، اما منبع کویلی آتش نمی گیرد.

نصب منبع کویلی

انرژی نیاز اساسی و ستون فقرات فعالیت های انسان است در صنعت، کشاورزی، حمل و نقل و... یکی از نهاده های اصلی توسعه اقتصادی یک کشور در کل جهان در چنگال بحران انرژی و افزایش آن است آلودگی ناشی از مصرف انرژی یک نیروگاه است مونتاژ سیستم ها یا زیرسیستم ها برای تولید و تحویل انرژی مکانیکی یا الکتریکی واحدهای اولیه a نیروگاه حرارتی زغال سنگ جابجایی سوخت است سیستم، منبع کویلی ، توربین و ژنراتور و سیستم خنک کننده. در سوخت می تواند به صورت جامد یا مایع یا گاز باشد. به وفور زغال سنگ موجود در هند به عنوان یک نوع سوخت جامد استفاده می شود. در زغال سنگ پودر شده در سیستم جابجایی سوخت به یک سیستم بسته منتقل می شود ظرف منبع کویلی که تحت فشار بالا کار می کند و انرژی شیمیایی سوخت را به انرژی حرارتی تبدیل می کند

عملکرد منبع کویلی

منبع کویلی گرمایش مستقیم با استفاده از منبع کویلی الکتریکی وارد شده در منبع کویلی انجام می شود. معمولاً از 3 یا 4 گروه منبع کویلی استفاده می شود که در نقاط مختلف کف مخزن قرار می گیرند.

این یک سیستم گرمایش کارآمد است، زیرا هیچ اتلاف انرژی بین منبع (هیتر) و محصول در حال گرم شدن وجود ندارد.

هر مشکلی که برای یکی از منبع کویلی ایجاد شود با تعویض آن با منبع کویلی جدید به سرعت برطرف می شود. اگر منبع کویلی خالی باشد، این یک عملیات بسیار سریع است.

با این حال، سیستم به انرژی الکتریکی زیادی در منطقه منبع کویلی نیاز دارد، بنابراین مصرف آن بسیار بالا است. همچنین منبع کویلی های نصب شده باید برای مناطق طبقه بندی شده باشد.

مصرف بالای انرژی یک سیستم گرمایش مستقیم باعث می شود این راه حل در اکثر موارد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد. این نوع سیستم ها ممکن است برای منبع کویلی با ظرفیت کاهش یافته یا زمانی که منبع کویلی در مناطقی قرار دارند که نصب سیستم گرمایش غیرمستقیم بسیار پیچیده است، مناسب باشند.

همانطور که در بالا ذکر شد، گرمایش غیرمستقیم توسط یک مدار انتقال انرژی انجام می شود، جایی که سیال حامل گرما از منبع گرما (هیتر) به مصرف کننده گرما (مخازن) جریان می یابد. در اینجا انرژی از طریق کویل ها یا مبدل ها منتقل می شود و سپس به منبع کویلی باز می گردد. در طول این فرآیند، هیچ گرمایی بین دیواره های مرزی سیستم اضافه یا حذف نمی شود، به جز تلفات به محیط، که با عایق کاری کارآمد شبکه لوله به حداقل می رسد.

منبع کویلی مستقیم چگونه کار می کند

منبع کویلی غیر مستقیم از انتقال حرارت برای ایجاد آب گرم استفاده می کنند. این بدان معنی است که هیچ عنصر گرمایش الکتریکی یا گازی در خود مخزن وجود ندارد.

در عوض، سیم پیچ های انتقال حرارت بین منبع کویلی یا کوره کار می کنند. سیال داخل منبع کویلی می شود و سپس در منبع کویلی آب خنک می شود و به منبع کویلی برمی گردد.

توجه داشته باشید که در مورد اینکه چگونه یک منبع کویلی غیرمستقیم می تواند از کوره به عنوان منبع گرما استفاده کند، سردرگمی وجود دارد. این به دلیل این واقعیت است که بسیاری از مدل ‌های قدیمی ‌تر کوره برای مدیریت سیستم ‌های HVAC یکپارچه طراحی نشده‌اند.

سیستم یکپارچه سیستمی است که از انتقال حرارت برای نگهداری چندین جزء استفاده می کند. یک مثال خوب از این، یک واحد AC مدرن است که از یک خنک کننده استفاده می کند که در داخل گرم شده و تبخیر می شود، سپس با انتشار گرمای بیرون متراکم می شود.

در بیشتر موارد، منبع کویلی غیر مستقیم شما به منبع کویلی وصل می شود. بویلرها گرمایش منبع کویلی بسیار مؤثری را ارائه می دهند و بار منبع کویلی محبوبیت پیدا می کنند.

از آنجایی که خود منبع کویلی برق مصرف نمی کند، منبع کویلی به هیچ نوع هواگیری نیاز ندارد. یک منبع کویلی غیرمستقیم می تواند تقریباً از هر نوع انرژی، از گاز گرفته تا خورشیدی استفاده کند، زیرا از یک دستگاه خارجی برای گرم کردن آب استفاده می کند.

هنگام اتصال منبع کویلی به منبع کویلی گرما، باید منبع کویلی را به عنوان یک منطقه جداگانه تنظیم کنید. لوله های تعویض معمولا حاوی آب غیر شرب هستند که جدا از منبع آب آشامیدنی منبع کویلی باقی می ماند.

آب در منبع گرما با دمای 200 درجه فارنهایت به منبع کویلی تبدیل می شود. با رسیدن به انتهای پایینی منبع کویلی ذخیره، آب خنک‌کننده اطراف گرما را از سیم‌پیچ‌ها می‌کشد و منبع کویلی دوباره به مایع تبدیل می‌شود تا دوباره به منبع گرما بازیافت شود.

منبع کویلی غیر مستقیم در مقابل مستقیم

با توجه به مسائل مربوط به نحوه محاسبه و مقایسه راندمان بین مدل های منبع کویلی مستقیم و غیرمستقیم، تخمین اینکه کدام یک در این دو نوع منبع کویلی کارایی بیشتری دارند، دشوار است.

با این حال، می ‌توان ادعا کرد که منبع کویلی مستقیم استاندارد یک مزیت جزئی دارند، زیرا همیشه مقداری از دست دادن گرما هنگام انتقال آب از راه دور وجود دارد. منبع کویلی غیرمستقیم با داشتن قطعات کمتر در معرض عناصر خورنده طبیعی موجود در آب منبع کویلی و بدون هزینه انرژی مستقل، این را متعادل می کنند.

در پایان، منبع کویلی غیرمستقیم می‌توانند در خانه‌هایی که مناسب هستند یا قبلاً از یک سیستم HVAC رایگان استفاده می‌کنند، کارآمدتر باشند.

بارزترین تفاوت بین منبع کویلی غیر مستقیم وجود منبع کویلی است. منبع کویلی غیرمستقیم منبع آب گرم محدودی دارند و نیاز به شستشو دارند ، دو مشکل که یک منبع کویلی بدون منبع کویلی کمتر مستعد ابتلا به آن است.

منبع کویلی بدون مخزن می توانند تعداد معینی گالن در دقیقه (بر اساس رتبه بندی آنها) به طور نامحدود فراهم کنند. در همین حال، یک منبع کویلی غیرمستقیم می تواند آب گرم نامحدود در دقیقه تا گالن ظرفیت مخزن را تامین کند.

در هر دو مورد، برای حفظ دمای آب باید به هزینه انرژی متکی باشید. این هزینه تا حد زیادی به نیاز آب و میزان عایق بودن منبع کویلی غیر مستقیم بستگی دارد.

یک خانه شلوغ از منبع کویلی غیرمستقیم بهره بیشتری خواهد برد، زیرا در هر دقیقه محدود نیست، در حالی که خانه کوچکتر با یک منبع کویلی بدون مخزن کارایی بیشتری خواهد داشت.

همچنین می‌توانید این دو را با قرار دادن مدل‌های بدون مخزن یا بدون منبع کویلی کوچک‌تر در مکان‌هایی مانند آشپزخانه جفت کنید تا تقاضا در یک خانه بزرگ‌تر را جبران کنید.

چرا باید منبع کویلی غیر مستقیم را در نظر بگیرم؟

منبع کویلی غیرمستقیم از یک منبع گرمایشی موجود برای برق استفاده می کنند، بنابراین می توانند در دراز مدت در هزینه های زیادی صرفه جویی کنند.

آنها به دلیل داشتن قطعات کمتر نسبت به مدل مستقیم نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند و اغلب دارای عایق برتر هستند که نیاز به پتوی منبع کویلی را نادیده می گیرد.

از آنجایی که آنها نیازی به آنفولانزا یا خط گاز جداگانه ندارند، یک منبع کویلی غیرمستقیم با بهره گیری از منبع کویلی بسیار کارآمدتر انرژی خواهد بود (بدیهی است که این به سیستم های مبتنی بر برق ترجمه نمی شود).

توجه داشته باشید که سیستم‌ های غیرمستقیم برای کوره‌های هوای اجباری، که به مراتب با منبع کویلی بدون مخزن سازگارتر است، ایده‌آل نیستند. مدل بدون مخزن به برق و سوخت خود نیاز دارد، اما گرما را از یک کوره غیرمستقیم می گیرد.

در همین حال، منبع کویلی غیرمستقیم حتی در طول تابستان از منبع کویلی شما خارج می شود، اما منبع کویلی فقط در صورت نیاز کار می کند و امکان صرفه جویی مداوم در انرژی در تمام سال را فراهم می کند.

وقتی یک سیستم منبع کویلی غیر مستقیم قابل دوام نیست

یکی از معایب بزرگ منبع کویلی غیرمستقیم، عدم توانایی در اتصال به هر خانه قدیمی است. به عنوان مثال، کوره های هوای اجباری قادر به گرم کردن لوله های تبادل نخواهند بود.

آنها همچنین می توانند انتخاب نامناسبی برای خانه هایی باشند که در آنها به آب گرم بسیار کمی نیاز است، زیرا شما همچنان یک منبع کویلی بزرگ را گرم نگه دارید (معمولا حداقل 30 گالن). یک سیستم بر اساس تقاضا در چنین خانه هایی بسیار کارآمدتر است.

آیا می توانم خودم یک منبع کویلی غیر مستقیم نصب کنم؟

نصب می تواند بسیار شبیه به یک منبع کویلی مستقیم باشد و مشکلات مشابهی ممکن است ایجاد شود. تفاوت اصلی این است که اجزای مبادله برای نصب صحیح به مهارت بیشتری نیاز دارند.

استخدام یک متخصص به اطمینان از کارایی بهینه کمک می کند. با این حال، اگر در سیستم های مکمل تجربه دارید، می توانید خودتان منبع کویلی را نصب کنید.

معیارهای تصمیم گیری

برای کارکرد منبع کویلی چگالشی در حداکثر کارایی، کنترل های زیادی وجود دارد. در

عملکردهای اساسی این کنترل ها محافظت از منبع کویلی، به حداکثر رساندن راندمان و تضمین می باشد

راحتی سرنشینان متأسفانه، اینها همیشه با هم کار نمی کنند. مشکلات خاصی ایجاد می شود

هنگامی که منبع کویلی بزرگ است، تخته های پایه کمتر از اندازه هستند، یا سنسور تنظیم مجدد در فضای باز

نامناسب قرار گرفته یا پیکربندی شده است.

به عنوان مثال، اگر سنسور تنظیم مجدد در فضای باز در نزدیکی منبع گرما یا در زیر نور مستقیم خورشید قرار گیرد، این کار را انجام خواهد داد

به منبع کویلی انتقال دهید که دمای بیرون گرمتر از آنچه هست است، در نتیجه a

تامین دما به فضای شرطی شده که

برای پاسخگویی به تقاضای گرمایش فضا بسیار کم است.

بخش های زیر مراحل کلیدی را شرح می دهد

تعیین تنظیمات بهینه سیستم همراه

با استراتژی های کنترلی برای اطمینان از ساکنین

هزینه و عملکرد

کارایی در درجه اول از طریق به حداکثر می رسد کنترل های تنظیم مجدد در فضای باز که هوا را اندازه گیری می کنددما و به همراه از پیش برنامه ریزی شده الگوریتم های موجود در برد کنترل منبع کویلی، a را انتخاب کنید دمای منبع کویلی تا هدف وقتی پیکربندی شد به درستی، این منجر به تطابق نزدیک از خروجی منبع کویلی به بارها، راندمان بهبود یافته، و راحتی سرنشینان افزایش یافته است. گرمتر دمای بیرون، منبع کویلی پایین تر است دمای عرضه (و در نتیجه بازگشت دما) خواهد بود که افزایش می یابد بهره وری. هنگام انتخاب نقاط تنظیم برای فضای باز منحنی تنظیم مجدد، هدف اصلی به حداکثر رساندن است مدت زمان دمای برگشت منبع کویلی کمتر از 130 درجه فارنهایت (نقطه ای که در آن چگالش معمولاً برای منبع کویلی گاز شروع می شود). هر چه آب برگشتی کمتر باشد منبع کویلی بالاتر است بهره وری. با این حال، کاهش عرضه دما ممکن است طول را افزایش دهد قرنیز مورد نیاز برای پاسخگویی به بار. در کل هزینه نصب شده افزایش خواهد یافت، اما محدود است عامل فضای موجود برای نصب قرنیز خواهد بود، نه لزوماً هزینه اضافی. این هست زیرا تخته قرنیز نسبتاً ارزان است و صرفه جویی در انرژی با افزایش همراه است در بهره وری بیشتر از هزینه اضافی است. این در مورد همه قطره چکان ها صدق نمی کند - طبقات تابشی، رادیاتورهای پانلی و غیره. اگر فضا مشکل دارد، از طول قرنیز قابل نصب شروع کنید و به عقب کار کنید یا به یک مدل خروجی بالاتر تغییر دهید.

انتظارات ساکنین

سرنشینان معمولا دما را با ترموستات های استاندارد کنترل می کنند. در گرمایش رایج است آب و هوای غالب برای کاهش ترموستات به دمای پایین تر در ساعات غیر اشغالی و یک شبه تخمین زده شده است که کم کردن ترموستات باعث صرفه جویی در حدود 1٪ می شود صورتحساب سالانه گرمایش به ازای هر درجه در صورتی که دوره عقب نشینی هشت ساعت طول بکشد. 1 با این حال، به درستی منبع کویلی اندازه همراه با قرنیز مطابق با بار طراحی ظرفیت آن را نخواهد داشت پس از شکست، به خصوص اگر آن سیستم با کنترل بازنشانی در فضای باز طراحی شده باشد. در کنترل تنظیم مجدد دمای منبع را در سطح مورد نیاز برای برآورده کردن بار معمولی حفظ می کند در شرایط فعلی در فضای باز، به شدت مانع از توانایی سیستم برای افزایش دما می شود در فضا در واقع، بهبودی پس از شکست در مطالعات قبلی چندین ساعت طول کشید.

کنترل برای ایمنی و دوام

برای به حداکثر رساندن چگالش، منبع کویلی چگالشی معمولاً دارای مبدل های حرارتی با کوچکتر، معابر باریک تر از منبع کویلی غیر متراکم. در نتیجه، قابل توجهی وجود دارد افت فشار از طریق منبع کویلی این افت فشار، همراه با بسیاری از معابر کوچک جایی که آب می تواند راکد شود، می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد در مبدل حرارتی و احتمالاً جوشیدن شود. که می تواند به تجهیزات آسیب برساند. بنابراین این سیستم ها دارای تنظیمات لوله کشی خاصی هستند، نرخ جریان ثابت و کنترل های ویژه به عنوان ویژگی های استاندارد. منبع کویلی در درجه اول با دمای بالا، آب کم، فشار بالا و پایین محافظت می شود قطع فشار قطع دمای بالا معمولاً در منازل مسکونی فعال می شود کاربردها، به ویژه در خانه هایی با بار کم. در سیستمی که از کنترل بازنشانی در فضای باز استفاده می کند، این حد دمای بالا ممکن است نقطه تنظیم منبع کویلی بر اساس منحنی تنظیم مجدد یا منبع کویلی باشد.

حداکثر دما نشان می دهد که هنگامی که شرایط در منبع کویلی باعث ایجاد یکی از قطع ها می شود، کنترل کننده این کار را انجام می دهد مشعل را خاموش کنید در صورت قطع دمای بالاتر، منبع کویلی دوباره آتش نمی گیرد تا زمانی که مدت زمان معینی سپری شود یا تا زمانی که دمای آب به کمتر از مقدار مشخصی برسد نقطه ای که توسط تنظیم "دیفرانسیل" تعیین می شود. اگر هنوز تماسی برای گرما وجود داشته باشد، پمپ ها این کار را خواهند کرد به کار خود ادامه دهید، اما منبع کویلی آتش نمی گیرد.

نصب منبع کویلی

انرژی نیاز اساسی و ستون فقرات فعالیت های انسان است در صنعت، کشاورزی، حمل و نقل و... یکی از نهاده های اصلی توسعه اقتصادی یک کشور در کل جهان در چنگال بحران انرژی و افزایش آن است آلودگی ناشی از مصرف انرژی یک نیروگاه است مونتاژ سیستم ها یا زیرسیستم ها برای تولید و تحویل انرژی مکانیکی یا الکتریکی واحدهای اولیه a نیروگاه حرارتی زغال سنگ جابجایی سوخت است سیستم، منبع کویلی ، توربین و ژنراتور و سیستم خنک کننده. در سوخت می تواند به صورت جامد یا مایع یا گاز باشد. به وفور زغال سنگ موجود در هند به عنوان یک نوع سوخت جامد استفاده می شود. در زغال سنگ پودر شده در سیستم جابجایی سوخت به یک سیستم بسته منتقل می شود ظرف منبع کویلی که تحت فشار بالا کار می کند و انرژی شیمیایی سوخت را به انرژی حرارتی تبدیل می کند

عملکرد منبع کویلی

منبع کویلی گرمایش مستقیم با استفاده از منبع کویلی الکتریکی وارد شده در منبع کویلی انجام می شود. معمولاً از 3 یا 4 گروه منبع کویلی استفاده می شود که در نقاط مختلف کف مخزن قرار می گیرند.

این یک سیستم گرمایش کارآمد است، زیرا هیچ اتلاف انرژی بین منبع (هیتر) و محصول در حال گرم شدن وجود ندارد.

هر مشکلی که برای یکی از منبع کویلی ایجاد شود با تعویض آن با منبع کویلی جدید به سرعت برطرف می شود. اگر منبع کویلی خالی باشد، این یک عملیات بسیار سریع است.

با این حال، سیستم به انرژی الکتریکی زیادی در منطقه منبع کویلی نیاز دارد، بنابراین مصرف آن بسیار بالا است. همچنین منبع کویلی های نصب شده باید برای مناطق طبقه بندی شده باشد.

مصرف بالای انرژی یک سیستم گرمایش مستقیم باعث می شود این راه حل در اکثر موارد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد. این نوع سیستم ها ممکن است برای منبع کویلی با ظرفیت کاهش یافته یا زمانی که منبع کویلی در مناطقی قرار دارند که نصب سیستم گرمایش غیرمستقیم بسیار پیچیده است، مناسب باشند.

همانطور که در بالا ذکر شد، گرمایش غیرمستقیم توسط یک مدار انتقال انرژی انجام می شود، جایی که سیال حامل گرما از منبع گرما (هیتر) به مصرف کننده گرما (مخازن) جریان می یابد. در اینجا انرژی از طریق کویل ها یا مبدل ها منتقل می شود و سپس به منبع کویلی باز می گردد. در طول این فرآیند، هیچ گرمایی بین دیواره های مرزی سیستم اضافه یا حذف نمی شود، به جز تلفات به محیط، که با عایق کاری کارآمد شبکه لوله به حداقل می رسد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 348
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی